Wednesday, January 23, 2013

kulit cantik menarik dengan masker VITAMIN E

ASSALAMUALAIKUM W.B.T


Alhamdulillah hari ni pula selain maskerVitamin C, saya nak kongsi satu lagi petua kecantikan iaitu MASKER VITAMIN E....


Masker vitamin E ni memang awesome. Biasanya kita bermasker sebelum tidur, so bila bangun pagi rasa muka sangat flawless, mulus dan gebu. Siapa2 yang dah ada vitamin E Shaklee tu cubalah ya. Kalau yang tak ada dan nak mencuba, bolehlah dapatkan dari saya (saya bagi harga special+free gift). Kesannya, MasyaALLAH, memang superb! (~_^)



CARA BUAT MASKER VITAMIN E


Hanya perlukan sebiji vitamin E, cucuk dgn jarum dan picit perlahan-lahan sampai keluar minyak vitamin E dan sapu keseluruh muka nipis2. Lakukan sebelum tidur setiap hari. sebiji vitamin E tu boleh guna untuk 4-5 hari. Bau vitamin E ni agak busuk sikit tapi kalau nak cantik, kenalah tahan sikit ye ;)

Selamat Mencuba and sharing with sahabat-sahabat di luar sana ya..Ilmu yg dikongsikan akan mendapat ganjaran berlipat kali ganda dari Allah s.w.t.
 
Sekian dulu perkongsian saya kali..jumpe di next entry ya ;)
 
WASSALAM..

Berminat untuk dapatkan produk ini, atau produk-produk SHAKLEE yang lain dengan HARGA AHLI, boleh hubungi saya melalui ;

fb : Sharfawani Ismail https://www.facebook.com/sharfawani.ismail
page : BeezWorld Shop https://www.facebook.com/SuperUmmiTalhah
email : shafa_87@msn.com / ummitalhah@gmail.com
sms/call : 017-9623963 / 03-80655814


 

No comments:

Post a Comment