Tuesday, December 10, 2013

MENJANA INCOME 4-5-6 ANGKA DENGAN SHAKLEE ;)


ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Selamat pagi mommies semua. Bulan ini dah genap setahun saya bersama Shaklee. Alhamdulillah 4 angka setiap bulan sudah lama dalam genggaman (bulan kedua join sudah 4angka), dan sekarang?? Tinggal 2 3 steps lagi untuk merasa 5 angka, owh tak sabarnya!! Huhu
Opss, yang pasti ;

*kena rajin + usaha bersungguh2, bukan goyang kaki duit masuk berkepuk2 sebab ini bukannya skim cepat kaya, bukan skim “klik2 dapat duit” (which obviously diragui status kehalalannya)
p/s: shaklee HALAL ya, system + produknya dua2 halal ;)

*promosi iklan kena mantopp, but don’t worry, kami menyediakan pelbagai platform dan kemudahan untuk membantu para new comer untuk memulakan bisness,. Join kami dan anda akan ditunjuk ajar dari A-Z, bukannya dibiar terabai terkapai seorang diri kerana group kami diketuai oleh 4 MASTERS yang hebat ( mereka ini adalah jutawan2 SHAKLEE), dan mereka akan share bagaimana untuk menjadi hebat seperti mereka ;)



BAGAIMANA NAK BERMULA??

mulakan impian 4-5-6 angka bersama Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli Shaklee melalui 2 cara
1)      Mendaftar dengan yuran RM 65 (add postage Shaklee kit RM10 untuk semenanjung or RM20 untuk Sabah Sarawak)
2)      Keahlian Percuma + mendapat cash bank RM 25 dengan membeli produk2 Shaklee sehingga 200 uv (UV= unit volume iaitu point Shaklee untuk setiap produknya)


Further info mengenai keahlian Shaklee+ kelebihan menjadi ahli, klik link cara jadi ahli SHAKLEE


No comments:

Post a Comment